معرفی دوره مشتری مداری
تا حالا ارزیابی کرده اید چند درصد از مشتریان شما وفادار هستند و تکرار خرید دارند ؟

بهزاد حسین عباسی

در هر کسب و کار و هر شغلی، مشتری است که می تواند شما را به عرش رسانده و یا از عرش به پایین بکشاند. در واقع هر مشتری می تواند سرآغازگر یک موفقیت و یا سرآغازگر راه ورشکستی و سقوط باشد. طبق آمار جهانی مشتریان در مرتبه اول خرید 4% ، برای بار دوم 16% و در تکرار خریدهای بعدی تا 80% سود برای شرکت ( فروشنده ) خواهند داشت ، بخاطر عدم هزینه های بازاریابی و تبلیغات و … .

پس باید به مشتری یابی و مشتری مداری توجه ویژه ای داشت و آن را در صدر امور قرار داد. بسیاری از کسب و کارها با وجود زیرساخت های مناسب، سرمایه گذاری های کلان و کیفیت و قیمت مناسب، موفق به فروش دلخواهشان نیستند. مشتریان وفادار می توانند سودی 4 تا 20 برابر مشتریان معمولی برای شرکت و سازمان به همراه داشته باشند .

بهزاد حسین عباسی

در صورتیکه موفق شوید مشتریان خود را وفادار نمایید ، سودهای سرشاری نصیب کسب و کار و شرکت شما خواهد شد و خود مشتریان مبلغان محصولات و خدمات شما خواهند شد چرا که امروزه بالاترین اثربخشی تبلیغات در فروش ،  تبلیغات از طریق مشتریان فعلی می باشد .

 

 


بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان

مدرس بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری

مدرس درک و شناخت مشتریان

مدرس CRM مشتری مداری چیست ؟

مدرس مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟

مدرس دوره مشتری مداری و مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتریان

معرفی مدرس دوره مشتری مداری CRM

مشتری ,مشتریان ,، ,مداری ,وفادار ,های ,کسب و ,مشتری مداری ,و یا ,و کار ,کار و

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهار دانلود فایل های دبستانی islamgod دفتر پیشخوان پردیس یاسوج farhangianek91 فروش محصولات زناشویی و مطالب زندگی زناشویی نظارت بالینی Otaku City ninjahacker انجام کلیه پروژه های دانشجویی کارشناسی وارشد سازه و زلزله