درک و شناخت مشتریان
بسیار مهم هست که بدانید اطلاعات مشتریان را چگونه جمع آوری کنیم و در کسب و کار خود از ان استفاده کنیم.
– جمع آوری اطلاعات مشتریان و مدیریت اطلاعات مشتری
اطلاعات مشتریان می تواند:
o سابقه درخواست مشتری
o سابقه تماس های مشتریان با شرکت – تماس های تلفنی، ملاقات ها و …
o تغییرات در نوع درخواست مشتری
– در سیستم شرکت به شرکت بسیار مهم است که بدانید مشتری چه می خواهد.
– وقتی که مشتریان یا مشتریان بالقوه خود را شناسایی کردید می توانید بالاترین سطح مشتری مداری خود را معطوف آنها نمائید.
– عملکرد دیگران مخصوصا در بازار مشتریان، اجبار به رفتار با همه مشتریان در بالاترین استاندارد می باشد.
– تغییرات در موفقیت کلی یک محصول یا سرویس
– بازخور در مورد محصول – چه انجام می دهد چه نمی دهد.
– شناسایی نیازمندی مشتریان جهت محصول جدید
– تغییرات محصولات رقبا
– بازخور از سایر تامین کنندگان که رقیب شما نیستند
بهزاد حسین عباسی
09121724677
مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM
مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان
مدرس بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری
مدرس مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟
,– ,مشتریان ,مشتری ,اطلاعات ,شرکت , ,– ,اطلاعات مشتریان , تغییرات ,o
درباره این سایت