درک و شناخت مشتریان

بهزاد حسین عباسی
بسیار مهم هست که بدانید اطلاعات مشتریان را چگونه جمع آوری کنیم و در کسب و کار خود از ان استفاده کنیم.

–       جمع آوری اطلاعات مشتریان و مدیریت اطلاعات مشتری

اطلاعات مشتریان می تواند:

o     سابقه درخواست مشتری

o     سابقه تماس های مشتریان با شرکت – تماس های تلفنی، ملاقات ها و …

o     تغییرات در نوع درخواست مشتری

–       در سیستم شرکت به شرکت بسیار مهم است که بدانید مشتری چه می خواهد.

–       وقتی که مشتریان یا مشتریان بالقوه خود را شناسایی کردید می توانید بالاترین سطح مشتری مداری خود را معطوف آنها نمائید.

–       عملکرد دیگران مخصوصا در بازار مشتریان، اجبار به رفتار با همه مشتریان در بالاترین استاندارد می باشد.

–       تغییرات در موفقیت کلی یک محصول یا سرویس

بهزاد حسین عباسی

–       بازخور در مورد محصول – چه انجام می دهد چه نمی دهد.

–       شناسایی نیازمندی مشتریان جهت محصول جدید

–       تغییرات محصولات رقبا

–       بازخور از سایر تامین کنندگان که رقیب شما نیستند

 

 

بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان

مدرس بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری

مدرس درک و شناخت مشتریان

مدرس CRM مشتری مداری چیست ؟

مدرس مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟

مدرس دوره مشتری مداری و مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتریان

معرفی مدرس دوره مشتری مداری CRM

  ,– ,مشتریان ,مشتری ,اطلاعات ,شرکت ,    ,–   ,اطلاعات مشتریان ,  تغییرات ,o  

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

morq قصرِ بلند ، موهای کوتاه berkeynilos دانلود کده رژیم لاغری پلیس آب می‌آید... کلیستنیکس لایک سرچ طراحي و بهينه سازي سايت gkavirnegin