مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟

بهزاد حسین عباسی
براساس نمره‌ی شاخص، در سال ۲۰۱۲ فقط ۳۷٪ برند‌ها، رتبه‌ی عالی و خوب را در کسب رضایت مشتری به دست آوردند. ۶۴٪ بقیه معمولی، ضعیف و خیلی ضعیف ارزیابی شده‌اند. حدود ۸۹٪ مصرف کنندگان، به دلیل نیتی، به سازمان یا شرکت دیگری روی آورده‌اند؛ و بیش از ۶۰٪ مشتریان، برای داشتن تجربه‌ای بهتر از خرید، حاضرند پول بیشتری بپردازند.

مدیریت مشتریان یکی از اصول اساسی موفقیت کسب و کار می باشد. هر تماسی که مشتری با شرکت برقرار می کند فرصتی برای بهبود اعتبار و احتمال فروش بیشتر می باشد. از نحوه رفتار شما در تلفن تا نحوه سرویس دهی به مشتری همه نمایی از کسب و کار شما می باشد.

باید بدانید برنامه های خاصی وجود دارد که باید جهت مشتری مداری انجام دهید.

این راهنما به شما نشان می دهد که مشتری مداری چیست و اینکه چگونه از تماس مشتری، بازخورد مشتری و طرح های وفاداری برای نگهداشت مشتری و افزایش فروش به آنها و حتی بدست آوردن مشتریان جدید استفاده کنید و از همه مهم تر چگونه با عدم رضایت (نیتی) مشتری برخورد کنید.

سرفصل مطالب

–       تعریف مشتری مداری

–       درک مشتری

–       بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری

بهزاد حسین عباسی

–       وفاداری مشتری

–       استفاده از مشتری مداری جهت افزایش فروش

–       نحوه برخورد با شکایات مشتری

 

 


بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان

مدرس بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری

مدرس درک و شناخت مشتریان

مدرس CRM مشتری مداری چیست ؟

مدرس مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟

مدرس دوره مشتری مداری و مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتریان

معرفی مدرس دوره مشتری مداری CRM

مشتری ,  ,مداری ,– ,مدیریت ,کسب ,    ,مشتری مداری ,–   ,مشتری – ,مشتری و ,مدیریت مشتری چیست؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

iranbooker دانلود پاورپوینت egtemaii74 فاش میگویم گذرگاه مدیریت وبسایت دانلود رایگان جزوه و خلاصه کتاب عــمــــران چهـــار فایل یابی وکسب وکار اموزش جزوه فایل درسی | Fragments |