مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟
براساس نمرهی شاخص، در سال ۲۰۱۲ فقط ۳۷٪ برندها، رتبهی عالی و خوب را در کسب رضایت مشتری به دست آوردند. ۶۴٪ بقیه معمولی، ضعیف و خیلی ضعیف ارزیابی شدهاند. حدود ۸۹٪ مصرف کنندگان، به دلیل نیتی، به سازمان یا شرکت دیگری روی آوردهاند؛ و بیش از ۶۰٪ مشتریان، برای داشتن تجربهای بهتر از خرید، حاضرند پول بیشتری بپردازند.
مدیریت مشتریان یکی از اصول اساسی موفقیت کسب و کار می باشد. هر تماسی که مشتری با شرکت برقرار می کند فرصتی برای بهبود اعتبار و احتمال فروش بیشتر می باشد. از نحوه رفتار شما در تلفن تا نحوه سرویس دهی به مشتری همه نمایی از کسب و کار شما می باشد.
باید بدانید برنامه های خاصی وجود دارد که باید جهت مشتری مداری انجام دهید.
این راهنما به شما نشان می دهد که مشتری مداری چیست و اینکه چگونه از تماس مشتری، بازخورد مشتری و طرح های وفاداری برای نگهداشت مشتری و افزایش فروش به آنها و حتی بدست آوردن مشتریان جدید استفاده کنید و از همه مهم تر چگونه با عدم رضایت (نیتی) مشتری برخورد کنید.
سرفصل مطالب
– تعریف مشتری مداری
– درک مشتری
– بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری
– وفاداری مشتری
– استفاده از مشتری مداری جهت افزایش فروش
– نحوه برخورد با شکایات مشتری
بهزاد حسین عباسی
09121724677
مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM
مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان
مدرس بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری
مدرس مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟
مشتری , ,مداری ,– ,مدیریت ,کسب , ,مشتری مداری ,– ,مشتری – ,مشتری و ,مدیریت مشتری چیست؟
درباره این سایت