بهزاد حسین عباسیمشتری مداری
مدرس دوره مشتری مداری و مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتریان 

 

یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از شرکت و محصولات آن است. در این دوره کارکنان و فروشندگان با مهارت های ارتباطی، درک مشکلات مشتریان و تکنیک های نحوه برخورد با مشتریان آشنا خواهند شد .

مدرس دوره: استاد احمد محمدی
مدت زمان دوره: 8 ساعت
نحوه برگزاری دوره : حضوری و آنلاین
معرفی دوره مشتری مداری
تا حالا ارزیابی کرده اید چند درصد از مشتریان شما وفادار هستند و تکرار خرید دارند ؟

در هر کسب و کار و هر شغلی، مشتری است که می تواند شما را به عرش رسانده و یا از عرش به پایین بکشاند. در واقع هر مشتری می تواند سرآغازگر یک موفقیت و یا سرآغازگر راه ورشکستی و سقوط باشد. طبق آمار جهانی مشتریان در مرتبه اول خرید 4% ، برای بار دوم 16% و در تکرار خریدهای بعدی تا 80% سود برای شرکت ( فروشنده ) خواهند داشت ، بخاطر عدم هزینه های بازاریابی و تبلیغات و … .

پس باید به مشتری یابی و مشتری مداری توجه ویژه ای داشت و آن را در صدر امور قرار داد. بسیاری از کسب و کارها با وجود زیرساخت های مناسب، سرمایه گذاری های کلان و کیفیت و قیمت مناسب، موفق به فروش دلخواهشان نیستند. مشتریان وفادار می توانند سودی 4 تا 20 برابر مشتریان معمولی برای شرکت و سازمان به همراه داشته باشند .

در صورتیکه موفق شوید مشتریان خود را وفادار نمایید ، سودهای سرشاری نصیب کسب و کار و شرکت شما خواهد شد و خود مشتریان مبلغان محصولات و خدمات شما خواهند شد چرا که امروزه بالاترین اثربخشی تبلیغات در فروش ،  تبلیغات از طریق مشتریان فعلی می باشد .

دستاوردهای دوره
آشنایی با مفاهیم مشتری مداری
دسته بندی مشتریان
یادگیری مهارت های رفتار با مشتری
آشنایی با روانشناسى مشترى
طراحی سیستم دریافت بازخورد از مشتری
آشنایی با دلایل اصلی شکایات مشتریان
نحوه رفتار با مشتریان عصبانی
تسلط به تکنیک های کنترل خشم
آشنایی با روشهای شنود موثر
مشتریان خود را وفادار کنید
در این دوره مشتری مداری با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی از تجربه آموزش حداقل15000 فروشنده و واحدهای ارتباط با مشتریان(CRM) در شرکتهای متعدد با ارائه تکنیک های موثر به فروشندگان آموزش داده می شود چطور روش هایی متفاوت و اثرگذار در فرایند مشتری مداری را پیاده نمایند تا بتوانند به مشتریان خود را وفادار نموده و به فروش بالایی دست پیدا کنند .

در این دوره مشتری مداری با تکیه بر تجربه کار با واحدهای ارتباط با مشتریان 110 شرکت و سازمان در سراسر کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی ، آموزش داده می شود چطور با شناخت روانشناسى مشتریان و طراحی سیستم بازخورد از مشتران و تکنیک های نحوه برخورد با مشتریان آشنا و با استفاده از این روش ها به موفق به وفادارسازی مشتریان و افزایش فروش های بالا شد .

سرفصل‌های دوره مشتری مداری
تعریف مشتری
دسته بندی مشتریان
تعاریف رضایت مشتری
اصول و مهارت های رفتار با مشتری
روانشناسى مشترى
شناسایی صدای مشتری
مدیریت شکایات مشتری
انواع مشتری از جهت میزان رضایت
نحوه دریافت بازخورد از مشتری
شیوه مدیریت رفتار مشتری عصبانی
فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری: کنترل، پذیرش، تمرکز و حل مشکل
دلایل اصلی اعلام شکایات مشتریان
انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها
دلایل عدم اعلام شکایات مشتریان

بهزاد حسین عباسی
راهکارهای رسیدگی به شکایات مشتریان
کارگاه های آموزشی دوره
تست میزان شنود موثر و راههای افزایش شنوندگی فعال
کارگاه مدیریت خشم
فن بیان اثر گذار با مشتریان
مخاطبین دوره
این دوره مناسب چه افرادی است؟
کارکنان واحد فروش و بازاریابی
کارکنان واحد ارتباط با مشتری
علاقه‌مندانی که کارکنان واحد خدمات پس از فروشدانش و مهارت خود را درحوزه داشتن یک تیم فروش افزایش دهند
کارکنان واحد روابط عمومی
و شاغلین صنوف مختلف
این دوره مناسب چه افرادی نیست؟
کسانی که در فرایند ارتباط با مشتریان خود بصورت سنتی عمل نموده و نیازی به وفادار کردن مشتریان خود ندارند.
افرادی که احساس می کنند رضایت مشتریان موضوعی غیر ضروری و بی اهمیت می باشد .
افرادی که علاقه ای به یادگیری مباحث علمی و بروز در حوزه مشتری مداری و CRM ندارند.

 

 


بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان

مدرس بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری

مدرس درک و شناخت مشتریان

مدرس CRM مشتری مداری چیست ؟

مدرس مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟

مدرس دوره مشتری مداری و مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتریان

معرفی مدرس دوره مشتری مداری CRM

مشتریان ,مشتری ,های ,دوره ,مداری ,ارتباط ,مشتری مداری ,ارتباط با ,با مشتریان ,دوره مشتری ,تکنیک های ,دوره مشتری مداری

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

wageningenuniversity دنياي آشپزي Academia ehsasenab عروسک باید کاری کرد mojegdarya گانودرما زندگی خارق العاده معرفی محصولات زناشویی مجاز