مشتری مداری چیست ؟

بهزاد حسین عباسی
مشتری مداری یعنی داشتن یک سیستم برای افزایش رضایت مشتری از کسب و کار شما.

مشتری مداری الویت اصلی یک سیستم باید باشد چرا که فروش و سود یک شرکت بستگی به داشتن یک مشتری خوشحال و شاد و راضی می باشد.

مشتری مداری در بعضی از قسمت های شرکت مهم تر از سایر قسمت هاست. مثلا در قسمت فروش، خدمات پس از فروش، مشتری مداری اساس کار می باشد و باید بخش اساسی شرح شغل و آموزش آنها باشد و در زمان استخدام فرد باید به این نکات توجه کنید.

اما نباید اهمیت سایر قسمت ها را نادیده بگیرید ، مثلا قسمت انبار شاید کمترین تماس را با مشتریان داشته باشد اما کارکرد آنها در پاسخ دهی به نیاز مشتریان تاثیر بسیاری بر رضایت مشتریان دارد.

فاکتورهای بسیاری می توانند در رضایت مشتری تاثیر بگذارد:

هم مشتریان هم مصرف کنندگان، همه دوست دارند که مورد توجه واقع شوند.

–       محصولات شما چگونه به نیاز مشتریان پاسخ می دهد

–       ارزشی که به پول آنها می دهید

–       اعتماد مشتریان به شما در پوشش تقاضا

–       حرفه ای گری، تخصصی و دوستانه بودن رفتار شما

–       نحوه اطلاع رسانی به مشتریان

–       خدمات پس از فروش

بهزاد حسین عباسی

آموزش پرسنل می تواند برای اطمینان از مشتری مداری در بالاترین سطح تاثیرگذ ار باشد.

 


بهزاد حسین عباسی 

09121724677

مدرس دوره آموزشی مشتری مداری CRM 

مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس برنامه های بازخوردی و تماس با مشتریان

مدرس بازخور مشتری و برنامه ارتباطی با مشتری

مدرس درک و شناخت مشتریان

مدرس CRM مشتری مداری چیست ؟

مدرس مشتری مداری یا مدیریت مشتری چیست؟

مدرس دوره مشتری مداری و مدیریت حرفه ای ارتباط با مشتریان

معرفی مدرس دوره مشتری مداری CRM

  ,مشتری ,مداری ,مشتریان ,– ,قسمت ,    ,مشتری مداری ,–   ,باشد و ,می باشد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی پرواز تا عشق درمانگر و راهنمای خانواده وینامریت زبان قرآن تهران طلاق نام های ایرانی اسامی فارسی دبستان غیر دولتی پیشرو دانشجویار(انجام پروژه های دانشجویی) بِنيسي‌ها: پدر و پسر